12 Ocak 2014 Pazar

FOREMEN AĞIZ ÇALKALAMA SUYU

Merhaba :))) Günaydınlar....Bugün sizlere sıklıkla kullandığım bir çok markayı denediğim ağız çalkalama sularından bahsedeceğim. Foremen ağız çalkalama suyu, gratis'in ürettiği markalardan biri. Oldukça başarılı buldum. Fakat ilk kullanmaya başladığım zaman ağzımı çok yaktı, bir ara alkol mü içeriyor diye tereddütte kaldım. Neyse ki kocaman harflerle ALCOOL FREE yazıyordu . :D Daha önce colgate plax, ağız çalkalama suyunu denedim , colgate total 'i denedim , oral b 'yi denedim ve daha nicesini kullandım. Aralarından en beğendiğim diye sıralarsak da fiyat ve işlev olarak foramen ağız çalkalama suyundan memnun kaldım. Tadını çok beğenmesem de bembeyaz dişlere sahip olabiliyorsunuz. Bir colgate kadar geçmişi olmayan, fakat gelecek vadeden bir ürün . Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Bir daha ki yazımda görüşmek dileğiyle . :))))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder