1 Şubat 2014 Cumartesi

Cilt Bakımımda Favori 4'lü ......

      Günaydınlar..
Geçen hafta bir cilt bakımı yazısı paylaşmıştım. Şimdi de cilt bakım rutinimi paylaşıyorum. Bu 4 ürün ablam ve ben tarafından denenmiş, onaylanmış olup, huzurlarınıza sunuluyor :)))) 






Ta daaaaa !!! :D Eveeet. İlk başta Neutrogena' nın deep clean' ından bahsetmek istiyorum. Bu ürünü yılbaşı indirimi dolayısıyla gratisten almıştım. Harika bir ürün gerek yapısıyla gerek kokusuyla benden onayını aldı. Jel yapıda olan bu ürün, içerisindeki mavi kapsüllerinden dolayı benim yüzümü tahriş etmedi. Fakat eğer böyle ürünlere, hassas bir cildiniz varsa tercih etmeyin. Gelelim 2 numaralı canım ciğerim temizleme jelime :)) Loreal Paris markası adını çok iyi duyuran markalardan biri, bu kadar duyulmuş bir marka olması, ürünlerinden daha fazla performans beklenmesini sağlıyor ki, bu arkadaşımız da bu performansı çok iyi karşılıyor. Fiyat olarak da çok uygun . Özellikle de yanında verilen temizleme pedi , yüzünüzde ki en derin noktalara girmenizi sağlıyor. Eğer bir temizleme jeli arayışı içerisindeyseniz, raflardan bir tanede kendinize ayırın derim ;) 3. cilt bakım ürünümüz de bu jelin arkasına uyguladığım bir ürün. Garnier skın naturals .Tonik kıvamda olan, özellikle de yağlı bir cildiniz varsa tercih edilebilir bu ürün. Pamukla uyguluyorum ben. Yüzünüzde görülmeyen kiri, silip atıyor. Uygulayınca yüzünüz parlıyor resmen :) 4. ve son ürünümüzde geçen kış bu zamanlar tanıştığım , Farmasi markasının peeling maskesi.  Çok çeşidi var böğürtlenli, limonlu, kayısılı ama ben böğürtlenliyi tercih ettim ve memnunum. Gliserin içerikli ve doğal yapıda bir ürün olması beni zorladığı gibi sizi de kendini aldırmak için zorlayacaktır ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder